Länge sen..

Heej, ja dt blir ju inte så många inlägg nu för tiden =S, jag orkar inte..
Men den här veckan iaf så har jag vart med Eve varje dag, i tisdags var vi o dansa =D! Det är verkligen kul, o det känns som att det går riktigt bra för oss. Igår var vi oxå i farsta, jag köpte en väska och en stor mysig tjocktröja, perfekt när det blir lite kallare :P.. Imorn ska jag till pappa, ska bli kul eftersom vi inte setts på snart 2 veckor.. Men det känns lite typiskt för förra veckan när jag bara var hemma så var hon på landet, o nu när hon e hemma o hennes föräldrar ska typ bort så ska jag till pappa :S.. Men vi får ha en tjej helg nån annan gång ;) :)! Och idag då, så gick vi i skolan från 8:05- 15:00. Hade första mattelektionen den här veckan oxå, dessutom var det den sista *skönt*, nej men läraren har inte vart där på hela veckan. På hemkunskapen gjorde vi lasagne som faktiskt blev riktigt lyckad.  Nu ska jag snart hoppa i säng..så GODNATT! ♥♥

Bjuder oxå på några bilder från veckan;
Det funkar inte att lägga in bilder för tillfället :(, men dt kommer..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0