Lördag

Heej, nu va det länge sen!!!! :S
Men nu ska jag köra igen tänkte jag o skriva minst två inlägg om dan ;), har fått tillbaka orken att skriva blogg. Under dem här 3-4 (?) veckorna som jag inte har skrivit har det hänt en massa grejjer, orkar inte ta upp allt... Men bland annat så dansade jag ett solo på dansen igår, är stolt över mig själv att jag gjorde det för tjejorna i klassen även fast jag inte våga =S, o tack för stödet ni gav mig, dt hjälpte :D! Och igår kväll ringde ngn mig vid strax efter 23 , jag vet inte vem dt e :S känns lite obehagligt! Men han sa att vi träffades på en fest i lördas, men jag tror inte att han var på den festen som jag faktiskt var på.. När vi ändå kom inn på ämnet.., förra helgen hade jag skitkul! Orkar inte skriva om allt som hände men, tack till er som förgyllde min helg :P ni vet vilka ni är!

Idag fyller Eve år!!! Grattis gumman blir byxmyndig idag =D! Hoppas du går en toppenbra dag, vi syns i eftermiddag.. XOXO♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0