Dem senaste dagarna..

Det har ju inte derekt blivit två inlägg om dan som jag sa sist :S :(!!
Men jag har haft så fullt upp, i lördas fyllde Eve år så då var jag där och firade henne, hon hade släktmiddag. Det var väldigt trevligt ;). Vi pratade jätte mkt med Marlene, Sebastian (Eves brorsa) tjej, o hon är supertrevlig. Det blev dock lite mkt alkohol :S, så på söndagen mådde vi inte så jätte bra.... låg mest i Eves rum o sov eller vila typ hela dagen. Kom sen hem o gjorde inte så mkt. Måndagen var oxå bara vanlig, men var jätte seg. I tisdags hade vi dans :) Och typ hela cha-cha programmet är klart =D. Var oxå tvumgen att plugga till spanska provet vi hade idag, o förhoppningsvis gick dt bra. Nu tittar jag på Grey´s Anatomy men ska snart gå o sova har även 2 prov/test imorn, ett matte och en spanska uppsats..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0