Bärbardata :)

Heej, sitter i soffan hemma hos pappa nu med den nya bärbara datan =D, tittar till och från på Idol. Jag och Karolina är barnvakt åt dom tre små ;), Tyra och Tindra sover mn Tesla är lite förkyld och har svårt att sova... Förut satt jag mös lite med Tyra i soffan o titta på "Horton" =P hehe. Jag och K spelade lite Guitar Hero förut och vi ägde!!, not :P.. Ja´idag i skolan så missade jag NO:n för att jag var¨ hos läkarn eftersom min höft knakar så jäkla mkt och gör lite ont, så jag gick dit men läkarn kunde inte säga så mycket. Men jag fick gå till röntgen och ta några röntgenbilder som skulle skickas till sjukhuset o så får jag veta svaren om ca 1 vecka. Ska vara lite social med Karolina nu :P. PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0