Torsdag

Heelllo!!
Idag har vart en sån skoldag som alla dagar borde vara, började med idrott där jag och Eve gicl trehörningen med stavar haha. Nej men det var faktiskt riktigt kul, allt blir ju kul med rätt sällskap!! =D Älskar dig Eve!
Sen har vi bara tittat på film hela dagen, på spanskan, egelskan och NO:n och sedan så hade vi ju ingen svenska.
Så vi slutade kl 12:20, så det har vart en otroligt skön dag =)!

När jag skulle hem köpte jag med mig glass =P, så jag&mamma satt på balkongen i solen o myste.
Efter inte så lång tid var jag tvungen att gå igen, för jag skulle ta bussem till farsta med syster (hon klev på vid kvarnbegsplan), vi åkte dit för att köpa lite grejer, och jag kom hem med; ett linne, en kjol, ett par flippflopps och lite trosor.

Nu ska jag gå och fortsätta att titta på finalen av "So You Think You Can Dance"..
PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Eve

Aa men du är väll gullig min lilla tjej=D Jag älskar dig också OTROLIGT mycket. JA vi hade kul med stavarna!!=D

2008-05-29 @ 22:28:46
URL: http://velina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0