Söndag

Heej, idag hade jag o mamma tänkt att åka in till stan, till djurgården o promenera längs vattnet o så..
Men det blev inte så eftersom det var så dåligt väder o regnade lite =(
Menmen det får vi göra ngn annan dag istället, när det är finare väder!!
Appropå det vart tog det fina vädret vägen?, förra helgen var det ju jätte varmt o härligt!! Hoppas att värmen kommer tbx, den behövs verkligen.
Men tillbaka till idag dåra, istället så har vi bara vart hemma o inte gjort så mkt.
Vaknade vid 11 o gick upp och åt frukost,  satt sedan i pjamas hur länge som helst haha.. men det är skönt o ha sånnahär lungna dagar oxå.
Vid ca 2 klädde jag på mig o sminkade mig, o då gick vi ut en sväng i centrum. Gick med mamma o handlade.
När vi kom inn satte vi oss & fikade o spelade Trivial Persiut (stavas det så?), så det var mysigt när man hörde regnet smattra lite utanför fönstret.

Nu ska jag snart sätta mig i soffan o lyssna på nån bra musik samtidigt som jag tar tag i bilden och slöjden som ska bli klara i veckan för att kunna betygsättas =P
♥♥Puss♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0