Skola+Klippning

HeejHej, skola idag igen, men nu är det bara exakt 1 månad kvar till sommarlovet!! =P
Roligt Roligt, men ändå inte........................ =S
Skolan började imorse kl. 9;15 med matte, inte så roligt men efter det va de klassråd som inte var allt för jobbigt.
Och sedan efter det spanska, och inte ens halva tiden av lektionen gick åt till att plugga för mig och Eve (vilket man skulle göra eftersom det är prov på ons) nä vi satt och pratade om annat haha =D
Sen efter lunchen hade vi dans (på scenen) och vi körde lite både med fördragna ridåer och öppna.
Det är verkligen kul!!, hoppas att det blir bra på kulturkafeet på onsdag kväll.
Efter skolan satt vi lite i solen o tog det lungt innan vi gick ner till busshållplatsen, jag tog 705 med Eve ner till sördala, och därifrån gick jag till frissan  och klippte mig =P
Det blev faktiskt jätte bra, är väldigt nöjd! (Lägger in en bild lite senare under kvällen)
Men nu måste jag gå och plugga =( jobigt jobbigt, men nu är det inte långt kvar...
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra kväll. :)

2008-05-05 @ 18:51:13
URL: http://artondejuni.blogg.se
Postat av: Alexandra

Tack tack, desamma =D

2008-05-05 @ 22:05:49
URL: http://lexxandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0