Orientering

Halluu! Har nästan precis kommit hem från orienteringen.......
Vi (alla 8:or) orienterade i sundby, och det gick väll bra tror jag. Jag och Eve tog 8 kontroller, är väldigt nöjd med det..
+att vi såg en orm!! Vi blev skiträdda o började springa fort som skjutton =P!
När vi kom tbx till HUddinge C så gick vi till donken och köpte en varsin glass eftersom det var så jäkla varmt.
Men man ska inte klaga det är sjukt skönt, enligt termometern utanför mamma´s rum är det 21gradeer =D
Men jaja på det hela taget så har det vart en ganska skön dga, vi fick ju somsagt oxå sovmorgon, började inte förens 11.40.

Lite senare sen så ska vi åka till min moster&kusin, Thea fyller år.
Hon blir 6 år, så GRATTIS gumman!!
Lägger förhoppningsvis ut en bild på vad jag har på mig sedan, för just nu är det bara träningskläder inte så spännande....
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0