Onsdag

Heejsan, ja det har inte blivit nåt inlägg tidigare för jag har helt enkelt inte orkat....
Hat heller inte haaft tid eftersom jag har suttit med min bild (reklamuppgiften) som jag måste bli klar med hemma till nästa vecka eftersom jag inte han bli klar i skolan.

Idag iaf så har det vart en väldigt skön skoldag, började dagen med spanska där vi fick titta på våra prov.
Det består av fyra delar och jag fick 3 MVG och 1 VG+...........
Sen hade vi slöjd och nästan hela tiden gick åt till att rita upp ett mönster som jag ska brodera hemma till onsdag nästa vecka. Efter det var det lunch, och idag var det verkligen inte gott!!!
Gick inte att äta, så till lunch blev det bara en mjuk smörgås och lite morötter för min del =S
Vår SO lärare var fortfarande sjuk och det var ingen vikarie =P så vi hade jätte lång håltimme, så jag och Eve satt på "2:an" typ hela tiden haha.
Sen var det bara två lektioner till innan vi fick gå hem.

Då påväg till bussen svängde vi in i bildsalen och hämtade våra bilder, så att vi kunde fortsätta med dem hemma.
Och vid busshållplatsen, den nere vid tomtbergahallen, så lånade Eve min mobil. Hon skulle "titta på mina bilder", nej egentligen skrev hon ett sms till "X" som hon var påväg o skicka..
Jag fick verkligen panik!!!!, men hon skickade det aldrig och dum som jag är så lovade jag att hon skulle få skicka det vid lunchen imorgon!!
Ja man kan ju inte alltid vara smart =P, men jag kommer verkligen att skämmas ihjäl imorgon om det inte blir som jag hoppas!..

Aja nu tänkte jag iallafall gå och lägga mig o plugga lite på engelskaläxan till imorgon..
Shiit det låter som jag är värsta pluggisen tihi =D, men man måste ju satsa nu dem här sista veckorna innan skolavslutningen.....(fast jag vet inte riktigt om jag vill att det ska bli skolavslutning än.......)
PUSSPUSS♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0