Onsdag

Heej allihoppa!, har vart en otroligt skön dag för att vara skola, vi hade först spanska då vi tittade på nån filmm så var helt ok, vi fick oxå reda på våra terminsbetyg o jag fick MVG =D
Efter det hade vi slöjd, och då städade vi bara och fick tillbaka våra grejjer som vi gjort den här terminen(jag har gjort en kudde). Så det blev en ganska kort lektion eftersom det gick ganska snabbt med städningen, så efter det hade vi rast fram tills SO:n började.. Sen efter lunchen hade vi so igen =S och sista lektionen för dagen blev NO.
Vi har ju egentligen svenska också men hon var borta och det var ingen vikarie =P.

Lite senare idag ska jag följa med mamma&Karolina ut icentrum, dem ska klippa sig så jag ska sitta o titta på =Phehe.
Puss♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0