Måndag morgon

Godmorgon!!
Och ja fören gångsskull så stämmer det verkligen, jag gick upp nästan direkt när klockan ringde så jag har inte behövt stressat....(Fast jag har ännu inte hunnit sminka mig, så jag kanske spräcker det där med att inte vara stressad under en morgon).
Och framförallt SOLEN skiner!!! Och det är blå himmel, det var ett tag sen vi såg de =P haha.
Nej men det är alltid skönt med sol o värme elr hur?

Men som vanligt så har jag haft ett mindre problem under morgonen, vad ska man ha på sig för kläder??
När det är regning så är det ju ganska lätt o när det är jätte varmt oxå, men nu såhär mittemellan är det lite svårt...
Men iaf så blev det uppvikta jeans och ett cremevitt linne.

Idag börjar vi kl 9:15 så vi ska väll gå hemifrån om ca en halv timme o ta bussen som går 8:54.
Det är alltid skönt o börja lite senare, o på måndagar är det ju perfekt att slippa gå upp strax innan/efter 6, efter helgen o så..
Nu ska jag gå o fixa det sista (dvs sminka mig =D).
Så Vi hörs senare..PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0