Lördag

Hejsan, ja idag har jag ju som sagt vart i farsta med Eve =)
Hon kom hem till mig vid 12 då satt vi lite vid datan innan vi sen gick mot bussen..
Det blev lite som en "deja vu" eftersom det var samma väg vi åkte som till praoen, vi satt även på samma platser som vi brukade göra då haha.
Jaa ingen av hos hittade nåt, Eve skulle titta efter ett par pumps och jag tänkte leta efter en klänning till skolavslutningen.
Elr jag hade hittat två tidigare, men just nu verkade ingen av dem finnas kvar :(
Så jag får åka in till stan lr nåt nån dag o titta där.
Men men iallfall så gick vi och åt lunch på DiCorno, det cafet där vi praoade för några veckor sedan =P
Det var kul för alla kände igen oss =D så dem var lite extra trevliga mot oss tihi..!
Sen efter ett tag åkte vi hem, eller ja jag åkte hem. Eve hoppade av vid Högmoravägen =P
Ska nog inte säga vrf, det är upp till henne om hon vill skriva det i sin blogg sen, men jag kan iaf säga att hon var JÄTTEnervös, har aldrig sett henne så.. Trodde nästan att hon skulle svimma, men det gick bra =D
//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0