Fredag&Lördag

Heeej,
FREDAG;

I fredags åkte vi till Nacka Forum, där åt vi lunch på nån restaurang och så skulle pappa leta efter en jacka.
Och han hittade faktiskt en ovanligt snabbt, men Lenas hjälp off cource =P haha....
Efter det ville Tyra&Tindra ha glass, så det blev glass från "Jam Jam", för min del blev det en mjukglass.
Den första i år!! tihi =D Sedan åkte vi hem och gjorde inte så mkt mer.
På kvällen när småttingarna (Tyra, Tindra, Tesla) gått och lagt sig skulle vi ha myskväll och titta på film.
Men det var bara jag och pappa som tittade på filmen, Irene Huss- Nattronden, för både Karolina och Lena låg och sov i soffan =P
LÖRDAG;
Imorse när vi hade vaknat ,åt vi frukost och gjorde oss i ordning och efter det åkte vi till torekällberget.
Ni vet de där stället i Södertälje där dem har djur o fik o sånt..?? Lite kul för dem små!! (Karolina du inräknad =P haha)
Och självklart kröp sig barnasinnet fram, jag hoppade både i hö och gungade på gungbräda =D!!
När det var färdiglekt gick vi och fikade på nått litet fik där..
Och sedan skjussade dem hem oss till mamma, o nu sitter jag här.
Har inte gjort så mkt sen vi kom hem hit, har tyyp hunnit äta middag, chatta lite och duscha bara.
Ska gå och sätta mig en stund i soffan nu <33

Kommentarer
Postat av: Karolina

hoppade i hö? det gjorde du en gång jag gjorde det typ fem gånger.

2008-05-03 @ 23:15:06
URL: http://ztrawberry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0