Fredag

HejsanHej, nu är det frdag och äntligen helg.
Vi hade ingen dans idag så vi slutade en timme tidigare än vanligt, efter skolan gick jah och Eve runt lite i centrum. Hon tittade efter skor, men hittade tyvärr inga..
Sen när jag kom hem satte jag mig en stund på balkongen i solen =D, så skönt verkligen!
Runt 4tiden sen så åkte vi 865:an till handenterminalen och mötte pappa, och tog från haninge centrum bussen mot tungelsta.
När vi då kom hem hit till pappa gick vi ut och lekte lite med Tyra (Tindra och Tesla sov), hon cyklade lite o så gungade vi lite m.m......
Hon tog efter mig o sprang omkring och sa "fett chill" tyyp hur länge som helst haha.
Sedan lite senare så grillade vi ute mums.
Ja nu ska jag sätta mig lite i soffan och ta det lungt. Puss♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0