Fredag, sista skoldan

Heejsan Hejsan, sista skoldagen idag då!!
Känns väll riktigt skönt, nu slipper man allt pluggande o nästa vecka är det ju chill, klassdagar på måndag&tisdag, talangjakt mm på onsdag och sedan skolavslutning på torsdag =D..
Men måsta ändå tilläga att jag kommer sakna en sak.....(person)
Och vrf måste jag vara så jäkla blyg!?

Dan idag iallafall har vart skön som typ alla dagar den här veckan, nästan det ända vi har gjort är att lämna in böcker.
På dansen hade vi vikarie, för vår danslärare var inte där, så då tränade vi lite akrobatik, elr jaa jag deltog inte så jätte mkt.
För typ ingen av tjejerna visste om att vi skulle ha vikarie så nästan ingen var ombytt, o neej jag kände inte för att göra kullerbyttor på nåns rygg o så med kjol...

Jag och Eve har även badat i vattenspridaren =P haha.
Skolan hade ställt upp 3 st vid idrottshallen för att vattna gräset, så där sprang vi igenom och blev dyblöta!!
Tihi men det var otroligt roligt, det var ju trots allt sista skoldagen så nått måste man väll hitta på =D

Just nu gör jag inte så mkt, men lite senare kommer min kusin, moster och mormor och äter middag hos oss.
Vi ska den här helgen oxå vara "hundvakt" åt min morbrors hund Nicke, får se hur det går..
Men han är iaf så sjukt sööt!!
♥♥PUSS♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0