4 maj

HejsanHejsan, har ni haft en bra söndag?? Dan innan skolan börjar efter valborg o så...
Jag har iaf haft en helt okej dag, inte så jätte intressant dag men men....det har vart mysigt iaf.
Igår gick jag och la mig vid 1 o somnade inte förns fram mot halv2-tiden, och sedan vaknade jah imorse kl 8!!!
Men då orkade jag inte gå upp o efter en stund somnade jag om och vaknade inte förns strax innan elva, superskönt=D!!
Sedan gick jag o mamma ut, jag hade lovat att följa med och pumpa våra cyklar men cykelaffärn var inte öppen, så då gick vi till parken där mamma mötte sina kompisar Helene och Anno, dem satt o drack kaffe &pratade.
Inte sådär jätte intressant för mig, men mamma hade ju lovat att jag skulle få gå och klippa mig efter =)
Men när vi kom dit sen var det stängt, tydligen har dem inte öppet på söndagar *snyft*, men jag ska gå och kolla imorgon efter skolan om dem har ngn tid. Hoppas verkligen det!!
Följde sedan med mamma in på FoodMarket och lyckades med min charm få henne att köpa både Ben&Jerry glass, lite "exotic snacks" och InTouch =D haha..
Ja och nu på eftermiddagen har jag mest suttit ute i solen o softat.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, antingen gå ut igen eller sätta mig o kolla på One Tree Hill??
PussPuss♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0