21 maj

Heej, kom hem för en stund sen, kom ganska sent från skolan idag för jag var tvungen att gå på extraslöjd..!
Men jag får väll se det positivt, jag blev ju iallafall klar med min kudde =P.
Imorse när jag skrev satt jag ju som sagt på spanskan men det blev inte sådär jätte mkt gjort..
Efter det hade vi slöjd sen So o efter det lunch.
Ja det har inte hänt så kätte mkt spännande idag, bara en vanlig skoldag.
Efter lunchen hade vi so (igen), No och sist Svenska.
Men idag förengångsskull så var NO:n rolig =D, vi har ju spmsagt hållt på o bygga "kameror", be mig inte att förklara för det kan jag inte. Jag förstår bara på ett ungefär hur det fungerar =P
Iallafall så blev vårat (mitt, Eve, Denise &Evelina) foto helt förstört, jag vet inte vad vi gorde för fel, men det blav bara helt jävla svart!!
Men vi skulle få göra om i morgon, hoppas verkligen att det funkar då och blir ett bra kort =)

Efter skolan gick jag o Eve till slöjden, för att ha extraslöjd eftersom vi inte hann klart på lektionen tidigare idag.
Inte världens roligaste, emn nu är det iallafall klart. När vi gick därifrån hade Eve precis missat sin buss, så vi tog en annan ner till centrum, så stog jag där och väntade med henne..
Nu gör jag inte så mkt,,, men snart kommer min moster och kusin.
KRAMKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0