20 maj

HeejHeej, förlåt att jag inte skrev nåt igår kväll, men jag hann verkligen inte =(
Och den största enledningen till det vara att jag var tvungen att göra klart min bild till idag, o den blev riktigt bra tycker jag själv....Det blev ungefär ett VG o min lärare hade först trott på skissen att det bara skulle bli G+ så det är jag väldigt nöjd med :)
På hemkunskapen fick vi oxå veta våra terminsbetyg o det blev ett VG även där!!
Vilket känns riktigt bra eftersom jag har höjt mej från förra terminen och oxå fått det högsta som går att få i 8:an..
Vår mattelärare var sjuk så vi hade håltimme i ca 1,5 timme, då satt jag o Eve mest på "tvåan" o hade det riktigt kuul haha.
Det involverade både anteckningar och tuggummi tihii =P
Måste också säga att jag tyckte idrotten i dag var väldigt rolig, o vi spelade fotboll!!
Det är nog första gången under mina skolår som jag faktiskt tyckt att fotboll på idrotten var rolig, så det var ett stort pluss.

Vad händer ikväll då??
Jag ska iaf gå på restaurang med mamma och Karolina(hon har namnsdag idag), så det är därför..
Grattis lillasyster på namnsdagen!!
Så det ska bli mysigt!! Sen måste jag oxå göra klart slöjden till imorn....
SÅÅ jobbigt, läxorna tar aldrig slut! Men jaja snart är det sommarlov o då är läxor det sista man ska tänka på...=D
PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Karolina

tackar!

2008-05-20 @ 19:44:02
URL: http://ztrawberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0