1Maj

HeejHeej, ja då är det första maj nu da, det är inte långt kvar till skolavslutningen.....!
Hoppas att alla hade en bra Valborg igår =P
Jag hade det iaf jätte bra, gick ut till brasan i sjödalsparken vid 8 tiden, gick då först omkring med mamma och Karolina och sedan vid 9 gick dom hem då mötte jag Eve.
Vi gick omkring lite i parken och i centrum, träffade Felix, Jonas o Simon(från min förra klass) och några killar som Eve kände igen från Hörningsnäs så vi stog o pratade med dem ett bra tag =D
Sen lite senare ringde Eve till Oliver oxå, så dom pratade en liten stund....
Kom inte hem så jätte sent, strax efter 23.00. Jag hade då stått ett tag vid busshållplatsen med Eve tills hennes buss gick.
Vi såg massa från skolan, bland annat ******* =S
Men eftersom det var så mkt folk där så kändes det inte som att jag ville gå fram och säga nåt, fast det egentligen var det jag ville......

Nu idag ska jag åka till pappa lite senare och kommer väll hem till mamma imorgon kväll igen tror jag.
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Natalie

Ja, nu är det inte långt till skolavslutning :D

2008-05-01 @ 13:13:49
URL: http://ntm89.blogg.se
Postat av: Titti

Svara gärna på frågan i mitt senaste inlägg! :)

2008-05-01 @ 13:17:43
URL: http://tittisegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0