16Maj

HeejHeej, då var det fredag igen!
Tiden verkligen springer ivåg, nu såhär ca 3 veckor innan sommarlovet...
Ja det är faktiskt bara 10 dagar skoldagar kvar, o sen sista veckan har vi klassdagar och talangjakt och sånt =P så nu är det verkligen inte mkt kvar!!

Vi hade ingen dans idag, för hockey- och handbollskillarna (några handbollstjejer också) i åttan hade handbollsmatch, så vi fick titta på den i stället =D. Roligt Roligt, vet inte riktigt hur det slutade, men jag kan tänka mig att handboll vann stort haha!!
Inte så konstigt kanske...
Men ja utöver det har det vart en ganska "normal" skoldag med; svenska, no och matte....
Men som tur var så hade vi ingen So, eftersom vår lärare fortfarande var sjuk, så det blev att vi fick sluta ca 1,5 timme tidigare, väldigt skönt!
Är ju aldrig fel att sluta lite tidigare på en fredag =)

Juste jag tror oxå att jag har skämt ut mig stort, men det hoppas jag verkligen inte!!
Eve gumman du vet vad jag snakkar om (hoppas jag)....
Puss&Kram♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0