15maj

Heejjsan, kom hem tidigt idag efterssom vi slutar 13.35, ja det är verkligen sjukt skönt att ha iaf en dag i veckan där man slutar så tidigt.
Det var en helt vanlig dag idag, inga håltimmar elr nåt..
Så ja finns väll egentligen inte så mkt mer att säga?....

Jo juste som jag skrev igår kväll att jag hade lovat att Eve skulle få skicka det där sms:et, det blev inte så..
Jag vet inte riktigt varför det inte blev av men ja det var väll för att vi glömde bort det antar jag, o det kanske var bra?
Mja kanske det! Men jag blir så arg på mig själv att jag är så blyg att jag inte vågar säga nåt!!
Jaja jag har ju 11 skoldagar kvar innan sommarlovet så nån dag måste det väll bli av.
*Hoppas Hoppas*!
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0