13i5

Heej, gott folk!! hah
Kom hem från skolan för ca en timme sen, slutar ju kvart i 4 på tisdagar. Lite jobbigt faktiskt men istället så börjar vi ju 9.
Jaa först på schemat idag var det idrott, men jag var inte med på den..
Kände mig helt slut i kroppen, lxsm trött. Inte som att man behöver sova elr så men ni förstår (?)
Efter det hände det inte så mkt, åt lunch, hade hemkunskap där vi bakade bröd som faktiskt blev ganska gott.
Och sist hade vi bild, vi höll på med en reklamuppgift som skulle bli klar idag och jag hade inte ens börjat =S oops, men det blev bra tillslut (tror jag)...
Sedan åkte ja hem och har inte hunnit göra så mycket, typ bara sagt hejdå till min lillasyster. Hon ska sova hos en kompis, för dem ska ha fågelskådning tidigt imorgonbitti med sin klass så jag säger bara lycka till =P haha!
Just nu chattar jag med Eve, o snart måste jag gå och göra lite slöjd *boring*.
PussochKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0