12Maj

HeejHeej, imorse började vi 9:15, hade Matte som första lektion =S.
Och det funkar verkligen inte, min No/matte-lärare suger!!
Efter det var det iaf klassråd, inte så jobbigt. Och efter det spanska där vi hade sista delen av provet kvar, vilket var uppsats.
Så vi gjorde det och jag tror de gick bra, kändes iallafall så.
Sen hade vi dans, men vi dansade inte utan vi hade danshistoria.
Vi jobbar i små grupper och så ska vi göra en liten redovisning på måndag nästa vecka om olika "stora" personer inom dansen och dess utveckling.
Efter dansen slutade vi, så sjkönt!!
Vår SO lärare var sjuk därför slutade vi tidigare.

Då åkte jag och Eve ner till centrum, hon skulle ta hål i örat =D, så jag följde med.'
Jag är lite känslig för sånt så jag vågade inte titta när dom gjorde det haha =P
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0