Fredag 14 mars

Heej, idag var Eve tbx i skolan =) det var roligt, det märktes verkligen att vi inte hade träffats på 2dagar..haha. Så vi pratade oavbrutet!!
Jag var bara med på SV imorse sen åkte jag med Karolina till Farsta C, hon skulle på linsträning så jag följde med som stöd. Jag missade No och Ma och ca 20 minuter av dansen. Så jag var med på resten av dansen &sedan var det SO, sista lektionen den här veckan =P
Efter skolan så åkte jag &Eve ner till centrum, jag skulle hem och hon skulle till castello för att möta sin mamma o brorsa.
När vi kom ner till centrum blev det lite pinsamt =P hahaha, du vet vad jag menar....
När jag hade vart hemma en liten stund så sms:ade hon o sa att jag skulle titta ut, så jag gick ut på balkongen o sen sprang jag ner till henne. Vi pratade lite o bestämmde att jag skulle följa med hem till henne ;) så vi åkte till henne o satt mäst vid datan. När jag kom hem var maten klar o nu har jag precis ätit och suttit mej vid datan, hihi.
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0