5 mars

Eftersom jag inte hann skriva nåt igår ska jag bara passa på att gratta mamma som fyllde år igår =)
Grattis världens bästa mamma i efterskott!!


Idag iallafall så började vi 08.05 o hade spanskaprov det gick nog bra tror jag eller det kändes iaf väldigt bra.
Imorgon e det dags för uppsatsen, e lite mer nervös för det  men det ska nog gå bra....
På NO:n hade vi vikarie o vi fick gå ca 20 minuter tidigare o det e ju alltid skönt =P
Nu ska jag plugga plugga o plugga lite till, haha ne först ska jag läsa lite i "The wave" sedan måste jag plugga lite på NO provet e på fredag o det e långt ifrån allt som jag kan, känner mig lite stressad och nervös över det.
Kl 21.00 är det "Greys Anatomy"  så  så ska jag inte plugga iaf...

Jag och Karolina är hemma själva för mamma e på Huddingesjukhus, hon har gjort en titthållsoperation i magen och kommer hem imorgon. Får se hur många som ringer under kvällen o frågar om vi klarar oss själva =P
Jag menar hallå jag blir faktiskt 15 år om exakt 2 veckor, så jag tror jag klarar mig en natt utan mamma...haha.
En så länge är det bara mormor som ringt tror ja.
♥♥

 

Kommentarer
Postat av: Hampus Kärki

Klarar ni er själva nu? ;P

2008-03-06 @ 12:19:13
URL: http://Karki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0