27 mars

HeejHeej, vaknade imorse vid 8.30 jag och Karolina skulle till farsta o titta lite(lägger in bilder senare på det jag köpte). Vi gick först omkring o tittade lite, sedan satte vi oss på ett fik och åt lunch- fokaccia &läsk =P
Sedan åkte vi till södersjukhuset och mötte mamma som skulle på sjukgymnastik, vi följde med henne upp dit hon skulle men sedan gick vi ner till cafeterian, för vi kunde knappt hålla oss för garv, en tant kom bärande på ett plastben och en gubbe var tvungen att torka sig efter 3 tramp på träningscykeln =Phaha.
Så vi tänkte att det kanske är bäst att gå istället för att skämma ut oss genom att asgarva.....
När vi sedan skulle åka hem, skulle mamma åka sjuktaxi men det var inte säkert att vi skulle få följa med ifall det var samåkning, så vi tog tåget från söder istället. När vi kom till centrum så gick Karolina &hämtade sin nya mobil o jag gick till N.E.W.S och köpte kyckling.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Andrea

Att håna människor som har vissa svårigheter är bara elakt, so that is something for you to think about!

2008-03-27 @ 19:12:18
Postat av: Karolina

vafan hade du själv gjort det klart stt det ser lite roligt ut, och så sa vi ju inget till dom!

2008-03-27 @ 19:57:03
URL: http://ztrawberry.blogg.se
Postat av: evelina

hehe men alexandra da busunge.
Känner du andrea (hon som tyckte att ni var oförskämda)
hihi puss

2008-03-27 @ 20:03:14
Postat av: Alexandra

Haha, nej jag känner inte henne......
Andrea vem e du?, känner jag dig lr?

2008-03-27 @ 21:37:24
URL: http://lexxandra.blogg.se
Postat av: evelina

Nu vågar hon inte snacka mera!!

2008-04-03 @ 17:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0