20, 21&22 mars

Hejsan hejsan lite dålig uppdatering dem här senaste dagarna. Men här e vad som hänt iallafall;

Torsdag 20 mars: Sista skoldagen innan lover hur skönt som helst =D!!
Iallafall så slutade vi vid halv 1 så jag och Eve gick först runt lite i skolan sedan åkte vi till farsta C, där gick jag in på  UR&PENN jag skulle välja en klocka som jag skulle få i födelsedags present av morfar, men jag hittade ingen så vi åkte hem igen. Åkte hem till mig o satt lite vid datan, Eve chattade lite med ******** och var överlycklig =P och efter det så bakade vi chokladbollar, dem blev supergoda. När hon hade åkt hem, kom mamma &mormor, mamma hade vart på SÖS o opererat knät för tredje gången på två år, så nu går hon på kryckor.

Fredag 21 mars: Jag och Karolina åkte in till farsta C (igen för min del), hon skulle på linsträning =P
Det blev fjärde gången gillt, alltså det funkade så nu e hon jätte glad för hon slipper ha glasögon hela tiden.
Hon hade tid kl10.20 men tydligen öppnade dom inte förns 11 eftersom det va långfredag, det hade blivit nåt fel.
Jag blev lite irriterad för jag fick sitta å vänta hur länge som helst!!
Sedan mötte jag morfar vid UR&PENN, så jag fick välja en klocka som jag får påå middagen ikväll.

Lördag 22 mars: Idag har jag inte gjort så mkt, gått ut o handlat lite &pratat med Eve =D
Mormor e här hon ska hjälpa till med middagen ikväll, släkten kommer hit på middag dom ska fira mig eftersom jag fyllde 15 i onsdags =D!! Nu tänkte jag gå och sminka mig lite...
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0