17 mars

Heej hej, idag va det skola igen o eftersom det är måndag så börjar vi 9.15.
Och det är ju bra annars skulle jag aldrig palla gå upp....=S
På dansen idag visade vi upp för resten av tjejerna det vi har gjort hitills, och nu känns det riktigt bra tycker jag ;)
På SO:n sedan var det en tjej från riksdagen o hälsade på o hon snacka lite om deras jobb o så, eftersom vi har prov om det på onsdag. På tal om prov, imorgon har vi prov på hemmkunskapen om tvätt!!!
Kunde dem inte hitta nåt tråkigare....?

Efter skolan gick jag o Eve till donken ,vi satt där lite o sen skulle hon ut i centrum och köpa present till mig o då fick jag gå hem. När Karolina sedan kom hem så fixade jag hennes naglar, satte dit lösnaglar.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0