13 Mars

Hejsan, har vart en helt ok dag i skolan förutom att Eve va sjuk idag med =(  
Krya på dig nu och bli frisk!!
Iaf så hade vi idrott först imorse men jag har ont i halsen så jag var inte med, gick istället upp till skolan o pluggade till Engelska uppsatsprov. Det gick nog ganska bra hoppas jag, det blev 6 1/2 A4 sidor när jag var klar.
Efter lunchen sen hade vi muntlig redovisning i SV, jag redovisade om "Kvinna i grönt".
Jag brukar vanligtvis tycka att det är jobbigt att prata högt för en grupp sådär men det gick förvanands värt bra tycker jag ;) så det är jag nöjd med..
Slutade sedan efter NO:n klockan 13:35.
Nu har jag precis skickat min läslogg till min Svenska lärare.....
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0