Tisdag

Hellloo!!
Ja har vart hos pappa den här helgen och har inte orkat blogga nåt..
Men iaf i lördags var vi ju som sagt hos farfar eftersom han fyllde år, det blev inte så jätte sent men vi var där o grillade o så..

Och i söndags åkte vi till Skultuna i Västerås till Lenas pappa o hälsade på.
Vi var bara där över dagen och grillade o fikade o så. Var oxå ute i lekparken där med Tyra, Tindra och Tesla =P
Haha men det var faktiskt ganska kul..hehe.
Sen när vi skulle åka hem tog det typ dubbelt så lång tid som deet brukar göra, för det var massa köer =S.

Igår var jag bara hemma o tog det lungt,, sen på eftermiddagen åkte vi och hämtade Tyra&Tindra på dagis ;)
Nu på morgonen har jag inte gjort så mkt, T, T är på dagis så dem har jag inte hunnit träffa idag, bara busat lite med Tesla hihi :P
Jaa o nu ska jag snart hem till mamma.
KRAM

(Jusste igår åkte Eve till Italien.. Jag kommer att sakna henne superduper mkt!!! Men vi hann iallafall prata i telefon igår när hon var på arlanda innan hennes plan gick ;) Och så smsade hon mig i natt när hon kom fram till hotellet..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0