Kungsan

Heej, jag o Eve var ju som sagt inne i kungsan o såg på matchen =), elr jaa sågOsåg. Vi kom inte inn i själva "smeten" så vi stog utanför staketet med hundratals andra människor och trängdes...!
Men ändå det var väldigt kuul o bara komma ut lite grann! Iaf i pausen mellan första och andra halvlek så gick vi ifrån våra platser (eftersom vi ändå bara såg halva teven tyyp) och så ställde vi oss lite längre bort i en backe..men tror ni man såg bättre där? Nej det kan jag säga att man inte gjorde, så vi började gå lite till o jaa man såg inte så mkt mer..
Men då bestämde vi oss för att gå tbx till backen igen, och vi han precis ställa oss när det kom fram 2 killar o börja prata med oss,hehe.. Dom var jätte snälla o dem verkade känna ganska många för det kom fler&fler o ställde sig o börja prata med oss :)

När matchen var slut sen så började vi gå mot centralen, men när vi inte hade hunnit så långt så var de 3 till killar som började snacka med oss o ville att vi skulle komma tilll dem. Dom var i vår ålder så vi gick fram o pratade, en av dem skulle typ ha fest och frågade om vi ville komma hehe :P, men nej.. Eve ska ju åka imorgon till landet o så kände vi ju inte dem..
Men vi bytte nr o så.. ;P

Sen på tåget hem var det smockat med folk, men ändå vi fick sittplatser så det var skönt.
När vi kom till Huddinge sen så väntade jag med Eve tills hennes buss skulle gå :(, och det var verkligen inte kuul att säga hejdå!!! Eftersom att vi inte kommer träffas på ca 3 veckor!! Det är ju hur lång tid somm helst =(..
Men sedan när jag skulle gå hem när hennes buss hade gått så träffade jag Niclas o några till. haha =P.
Honom och 2 av killarna träffade vi ju på skolavslutningen så... men iaf så stog jag o pratade med dom ett tag.
Och sen när jag kom hem för ungefär 1 timme sedan så var ju inte mamma så jätte glad..
Neej hon var nog ganska arg på mig.. =(!!
Men jag menar så sent brukar jag verkligen aldrig komma hem.

Nu ska jag nog o sova tror jag, snart iallafall..
Puss och GodNatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0