Söndag

Heej, hoppas att det funkar att spara det här inlägget nu..
För det är nåt fel på vårat internet så ibland funkar det inte!! *arg* Så var det nyss, först funkar det inte o sen när det väl börjar fungera igen så varar det bara i typ 5 minuter.
Jag blir så lack!! Jag stryper fan nån på ComHem snart..


Idag iaf så har jag vart inne på söder med familjen o spelat minigolf, mitt resultat blev 91 på 18 banor.. hehe inte så jätte bra kanske? =P
Dem som var med var; Rune, Margit, Lasse, Kerstin, John, Mormor, Lasse, Anders, Lisa, Karolina, Mamma och jag.
Efter golfen gick åkte vi till Ersta terassen och fikade =D. Det är verkligen supermysigt där o jättefin utsikt över vattnet och grönalund.
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0