Statsvandring

Heej! =D
Andra och sista klassdagen idag... vi började med att träffas vid "snäckan" ca 9.00 o tog tåget in till centralen, därifrån gick vi upp mot dansens hus.
Sen gick vi vidare i små grupper mot odenplan och svarade på lite frågor längs vägen.
Därifrån tog vi bussen till hagaparken o satt där och åt lunch, gick sedan till fjärilshuset o där  fick vi i uppgift att  två&två skriva upp 3 valfria saker som vi inte tidigare visste.
När vi hade gått igenom hela fjärilshuset, som var något så otroligt varmt!!, gick vi tbx till hagaparken en liten stund.
Då la jag och Eve oss o solade den sista tiden innan vi började gå mot solna station, o tog tåget hem till huddinge.

När jag kom hem satte jag mig på balkongen o läste "In Touch", härligt med lite skvaller i sommarvärmen =P
Sen satte jag mig också o solade o har nog bränt mig lite.. måste faktiskt erkänna att jag faktiskt somnade till lite också haha. Just nu är min moster här o lämmnar min kusin Thea, vi ska vara barnvakt till henne tills på torsdag. Eftersom Anna ska åka till Kina med jobbet imorgon.

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0