Skolavslutning!!

Jag hann inte skriva nåt imorse eftersom jag hade fullt upp med att fixa mig inför skolavslutningen =D!
Vi började kl 8:20 i klassrummet med våra klassföreståndare, var bara där en liten stund innan vi gick ner o satte oss i ljushallen.
Där på scenen var det några ur musikklassen i 7:an som sjöng o rektorn pratade lite o så..
När det var klart gick vi upp till klassrummet igen, där Anna och Helena pratade lite & så fick vi våra betyg =P
Jag är väldigt nöjd med betygen, har inte ett ända G =), men jag skulle gärna ha några fler MVG:n men förhoppningsvis blir det så till nästa termin..
Vi slutade redan kl 9:20, jag tror att vi slutade först alltså fick vi sommarlov först i hela skolan haha.

När vi hade slutat gick vi lite i solen sen satte vi oss på en bänk o solade lite =Ptihi, o sen tog vi 705 som gick 10:20, jag åkte den till sördala o därifrån gick jag.
Nu när jag kom hem har jag inte gjort så mkt.. men om nån timme eller så ska jag in till grönan med Eve =D!!
Hur kul som helst!!!!
Vi hörs senare, PUSS


Jag&Eve efter skolavslutningen när vi satt ute och solade =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0