Sista skolmåndagen....

God morgon alla pigga =P
Jaa klockan är typ 8 och vi ska mötas vid "snäckan" om ca en halvtimme, ocj hag sitter just nu o borstar tänderna...
Så jag måste nog börja snabba mig lite!
Idag har vi ju somsagt klassdagar (imorn med) så idag ska min klass först till nån gammal lägenhet i stan, som dom tydligen har inrett som det såg ut på 1910-talet o så ska det typ vara nån guide som pratar om det.
Sen ska vi åka vidare till långholmen o bada =D

Nä nu ska jag fortsätta med att fixa mig, så att jag inte missar tåget..
♥PUSS&KRAM♥

(Förhoppningsvis lägger jag upp videorna från när vi badade vid trehörningen i lördags, lite senare i eftermiddag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0