Måndag

Heej, jaa det har ju inte blivit nåt bloggande idag o den största anledningen till det är att satan har inte funkat på hela kvällen!! Den har "stått helt still" bara, sjukt irriterande.. Men nu funkar den ju iaf igen ;)
Imorgon bli det förhoppningsvis lite mer bloggande :)
(om datan funkar givetvis..) Imorn ska vi på grillning hemma hos morfar.
Ska bli riktigt kul, det blir typ alla i släkten som kommer (på den sidan av familjen). Vi ska vara där vid 3-tiden så jag ska försöka hinna med att skriva minst 2-3 inlägg innan vi åker o nått på kvällen..

Nä nu ska jag nog gå o lägga mig tror jag, det har blivit ganska sent dem sista kvällarna/nätterna. Ska kanske läsa, läser "Da Vinci Koden" som jag fick när jag fyllde år( 19mars).. Ger er en liten recension om vad jag tyckte om den när jag läst klart den, men det kan nog ta lite tid för den e så jäkla lång! =P
Puss och GodNatt,,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0