MÅL

Heej =D, idag har jag vart med Eve (igen haha).. men vi måste ju passa på nu när vi båda är hemma!
Vi möttes i centrum vid 1 o så gicl vi runt lite, sen träffade vi Anton så vi var med honom ett tag.
Gick till parken o satt där en stund innan vi gick upp mot centrum igen, där träffade han ngn kompis och vi 2 fortsatte in till stan.
Där gick vi först på drottninggatan, vi gick ganska högt upp till ngn lunchtestaurang o åt. Det blev lasange..
Efter det gick vi mot kungsträgården, där mötte vi syster o hennes kompis så vi stog o prata lite med dem innan vi gick.

När jag sedan kom hem gjorde jag inte så mkt. Har suttit lite vid datat o chattat o så...
Och just nu tittar jag på EM-matchen.
MÅL!!!!!! 1-0 till sverige =D!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0