Hemma hos mamma

Är hemma hos mamma nu, kom hit vid halv 2. Lena skjutsade oss.
Men snart ska jag gå igen, jag&mamma ska åka hem till min moster o hämta lite saker som hon köpte till oss i kina =D! Roligt, Roligt, Iaf hon kom hem igår, så hon är nog lite trött eftersom det är så stor tidsskillnad.

Imorse iallafall så gick jag upp vid 10, åt frukost o klädde på mig. Sen kom Tyras kompis Ebbe o hans pappa och lillebror, så då satt vi allihoppa ute i lekparken, haha, och fikade. Fast det var lite väl blåsigt, inte lika skönt som det har vart.
Och igår orkade jag inte skriva nåt, men vi var på cafe` Grindsjön och fikade, väldigt mysigt.

Ska snart gå, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0