9 juni

Heej, ja som sagt så åkte jag&mamma ju till min moster i bagarmossen.
När vi kom dit åt vi en sommrig middag med potatissallad o rostbiff =P alltid lika gott..
Och så fick vi grejjerna hon köpte till oss i Kina =D tack så mkt Anna!!

Jag o Eve höll på att skriva lite me varandra på sms o prata lite i telefon och så bestämde vi oss för att åka till källbrink o kolla Huddinge P91 match =D, huur kul som helst.
Iaf så skulle den börja kl 20.00 så vi var tvungna att åka ganska direkt hemifrån Anna.
Vilket vi oxå gjorde, men som vanligt när det gäller SJ så var det massa krångel med tågen.
Först på tunnelbanan så var det nåt fel ngn stans så tåget stog still ett tag i gammla stan, och sedan på pendeltåget var det ett signalfel i årstaberg. Så det tog från centralen till huddinge- 1timme!!
Jag höll på att få damp!, men jaa vi kom ju hem tillslut iallafall.
Jag hann bara hem o hämta en tröja innan jag var tvungen att gå igen, Eve var redan vid källbrink så hon mötte mig där.
& eftersom det hade tagit så lång tid att ta mig hem så missade vi första halvlek.. =S synd, men jaja..

Efter matchen gick vi ner till C, ja vi gick faktiskt eftersom bussen typ skulle gå om 25-30 minuter..
Väl nere i centrum gick vi först omkring en liten stund innan vi sedan gick in till mig ( ca 23.10) o satte oss vid datan.
Men vi hann inte vara här så länge för hon var tvungen att gå, men vi syns ju imorn =D
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Hampus Kärki

Singnalfel vid årstaberg, helt underbart.

Tog mig nästan två timmar att ta mig hem.

2008-06-10 @ 23:45:14
URL: http://karkimuaythai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0