4 juni

Heej, näst sista skoldagen idag dåra =D, nu ere bara skolavslutningen imorn kvar sen är det sommarlov!!
Idah började vi halv 9 och då fick vi skriva utvärdering o sedan titta på schemat till nian nästa år.. vilket inte var det bästa...menmen.
Efter det städade vi ur våra skåp, men jag hade inte så mkt o göra eftersom mitt skåp vara ganska städat så istället stog jag o pratade med Eve =P
Tittade efter det lite på innebandymatchen mellan niorna o lärarna haha.. men vi tittade inte klart på den utan vi gick istället ut i det härliga vädret. Vi var ute en stund innan vi gick in o åt lunch, sommarbuffe´, efter det fick vi gå in i klassrummet o fika =D
Och sista  vi gjorde var att titta på  talangjakten innan vi gick hem.

Vid halv 3-3 tiden åkte jag och Karolina inn till stan, såg en massa studenter =P
Iaf så var jag tvungen o åka dit för att byta min kjol till imorgon (den jag köpte i söndags). För med min vanliga tur så märkte jag när jag var hemma o provade den att det var ett hål i sömmen på kanten =S
Fett jobbigt.. men iallafall så åkte jag in o bytte den nu, och när vi väl var inne i stan så passade jag på att köpa ett par örhängen också, som jag förhoppningsvis ska ha på mig imorron =)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0