27/6

Heej, kom precis innanför dörren, har vart borta hela dagen från klckan 9:30.
Då åkte vi till polisen i flempan för att ta passfoto till mig, Karolina&Tesla. Och när vi kommer dit säger dom att ett speciellt papper måste vara ifyllt för att man ska få fixa pass om man är under 18år, o eftersom inte mamma var med så blev det värsta problemet!!
Även fast hon hade skrivit ett intyg där hon sa att det var ok att pappa och Lena fixade pass till oss. menmen så är systemet här i Sverige o det är väll ioförsig ganska bra att man inte bara kan fixa ett pass till vem som helst..
Så då var vi tvungna att åka till sös så att mamma kunde fylla i den där j*vla lappen, hon var på sjukgymnastik.
Medans vi väntade på henne så åt vi glass där i solen ;). Det var otroligt varmt o skönt fast det blåste lite väl mkt emellanåt.
Så sen efter hon hade fyllt i lappen åkte vi tillbaks till flemingsberg o då gick det bra att ta korten.

Sen skjussade dem tbx oss hem till mamma, då gick vi ner till centrum och mötte henne o gick &åt lunch.
Det blev pizza, vi skulle egentligen ha ätit det ikväll men mamma var så hungrig så det blev lunch istället.
Och nu kom jag precis in efter att ha vart ute med Karolina i centrum o kollat.
Dagens inköp idag blev ett par shorts, från barnavdelningen i storlek 152 =P haha..
(Nä nu måste jag faktiskt hejda mig, har spenderat jätte mkt nu! Men det är ju så mkt som man vill ha och behövs nu till sommarn.)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Karolina

Lexie ditt ego!

Jag syftar på den "lilla" headern du har fixat.

Nej jag skoja du är jätte söt:)

Älskar dig

puss

2008-06-28 @ 00:45:55
URL: http://ztrawberry.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hehe tack ;)!

Älskar di med!!

2008-06-28 @ 01:38:37
URL: http://lexxandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0