21 juni

God morgon! Har ni sovit gott?
Ngn som drömde når kul,, hihi.. ja det där med 7 blommor under kudden är nog bara en myt eller så är det bara jag som inte kommer ihåg vad jag drömmer om nätterna =P.
Hoppas på det sist nämnda...

Jag vaknade vid 10 men gick inte upp förns ca halv 11, åt frukost och tog sedan en dusch..
Just nu sitter jag o funderar på vad jag ska ha på mig... vi ska till min farfar idag.
Han fyller 65 år så vi ska fira honom!! Vet inte riktigt hur många som kommer dit men det blir väll ungefär hela släkten kan jag tänka mig. Vi träffas inte så ofta så det ska väll bli roligt.


(Tänkte lägga upp lite bilder från gårdagen snart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0