14 juni..

.. elr jaa 15 juni nu =P

Iaf så vaknade jag typ halv 12, vilket är ganska sent för att vara jag!
Sedan vid 14:30 kom Eve hit o vi satt först lite vid datan, sedan gick vi inn i mitt rum o satt o pratade om allt&inget :)
Och så kom vi på att vi skulle göra en film haha, men så blev det.. Ska försöka fixa den i datorn imorn.

På eftermiddagen tittade jag sedan på sverige-spanien, och det gick ju inte så jätte bra... =(
När matchen var slut så gick jag o min syster ut och hyrde film eftersom det inte va nåt annat bra på TV..
Det blev "Black Water" och den var riktigt bra!! Den handlar om 3 st australiensare som åker på en utflyckt med en guide för att typ fiska (?).. Men så blir de attackerade av krokodiler....
A man måste nog se den för att förstå,, iaf så stog det på baksidan att det är ´2000-talets hajen!!´ hehe.
Nä nu vill min syster sitta lite vid datan så jag måste gå ...PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0