1 juni

Heej, jag har spenderat dagen i stan med syster =D
Vi har haft det otroligt skönt, och bara gått omkring o pratat =P Det har även blivit lite shopping för min del.
Jag köpte en kjol och 2armband till skolavslutningen, så nu är hela outfiten nästan komplett, det fattas bara ett par örhängen nu... men det kan jag ju försöka hitta här i huddinge C.
Iaf så åkte vi in med halv 2 tåget, o började med att titta lite i affärer. Sen gick vi vidare på hamngatan o ner mot vattnet, där vi köpte oss en varsin glass o satte oss i skuggan under nåt träd,, för det var ju såå (nästan olidligt) varmt! Men man ska inte klaga, nu när värmen äntligen är här =D!!
När vi kom tbx till huddinge gick vi in och köpte lite mat till imorn och tisdag, för vi har ju klassdagar.
Nu ska jag nog ta o gå ut lite i värmen, hörs senare. KRAAM♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0