00:43

Heejsan :P, tänkte snart gå o lägga mig tror jag, kanske läsa?? Aa jag får se,,
Min syster ska till grönan imorgon så jag har hjälpt henne att lägga fram kläder =Dhihi
Alltid lika kul att sätta ihop "outfiter" haha :D
Imorgon iallafall ska jag träffa Eve för sista gången på typ 3 veckor :(,, hur ska jag klara mig!!!?
Först ska hon bort i helgen o sedan på måndag ska hon till Italien..(måste erkänna att lite avundsjuk e man ju, hihi)
Så Eve du vill inte att jag ska följa med, typ du kan ju gömma mej i din resväska?? Haha =P
Skämt å sido, jag hoppas iaf att du får det jätte mysigt där!!
Men imogon iaf (elr jaa idag) ska vi träffas, vet inte riktigt vad vi ska göra.. Men nåt kul kommer vi ju alltid på! :)
PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0