Motala 28/7-30/7

Heejs :) jag kom hem för ca 50 minuter sedan. I det här inlägget tänkte jag skriva lite om dagarna i motala o bilderna lägger jag upp i ett annat ;)

MÅNDAG;
Vi åkte från Tungelsta vid 10 på morgonen o kom inte fram förrens typ kl 14:00. När vi kom fram till stugan vi hyrt i Varamon, campingen hette Furulid, så packade vi i upp alla grejjer o så. Lite senare sen så fixade pappa middag o efter det gick vi ner på strandpromenaden o gick, tittade på utsikten över vättern, vi satte oss oxå o tog en glass. Efter en stund när vi hade kommit tbx till stugan så kom Lenas kusin Roger o hans sambo Jenny o "hälsade" på.

TISDAG;
Jag, Karolina, Tindra och Pappa gick ner till stranden o badade, medans Lena tog med sig Tyra &Tesla till hennes moster(tror jag det va). Vi satt mäst vid strandkanten med Tindra så att hon kunde leka i vattnet o så. Hon tyckte oxå att det var jätte kul o stänka vatten, så ett mindre vattenkrig utbröt =P hehe.. Frammot eftermiddagen så åkte vi till en till av Lenas kusiner, Maria och hennes familj o fikade. På kvällen köpte vi en engångsgrill o grillade. O så kom Krister (Lenas kusin =P) lite senare o va där under kvällen.

IDAG;

Imorse när vi vaknade så började vi städa ur stugan nästan på en gång, och åkte väll därifrån strax innan 12. Då åkte vi ner till hamnen o åt lite glass. O efter det åkte vi till Lenas mammas o morbrors grav..
Sen satte vi oss i bilen o gasade mot sthlm ;) hehe. Jag och Karolina satt o lyssnade på musik större delen av tiden.
Och så kom vi väll hem för lite mindre än en timme sen.

Så det var väll ungefär allt vi gjort under dem här dagarna. Det blev ju inte så länge men det är ändå skönt att bara komma hemmifrån lite, och snart åker vi ju ändå till Kreta! =D
♥♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

"heejs" ...alltid -.-

2008-07-30 @ 22:08:25
Postat av: Alexandra

Spelar det dig nån roll elr?

2008-07-31 @ 18:34:16
URL: http://lexxandra.blogg.se/
Postat av: Amanda

det är bara ganska irriterande, det är vad jag tycker, .. jag vet inte men jag tror faktiskt fler tycker så.:)

2008-08-01 @ 00:26:45
Postat av: Alexandra

Aha så du känner alla som läser min blogg elr?

2008-08-01 @ 00:51:27
URL: http://lexxandra.blogg.se/
Postat av: Sofie

heejs är fett fuuuuuuuult

2008-08-02 @ 20:28:32
Postat av: evelina

orka bry sig!:S

2008-08-03 @ 01:21:34
Postat av: Hampus K

Håller med om att "Heeejs" kanske inte är den bästa hälsningsfrasen.

Men vem fan i detta avlånga land bryr sig?

Jag gissar att ni små slynor bara öppnar upp bloggen och letar efter första bästa grej att gnälla på. Om man tar sig tid att läsa resten av inlägget så är det korekt och läsvärt.

2008-08-03 @ 15:44:26
URL: http://karkimuaythai.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sofie vem e du o vad har du emot mig!?

2008-08-03 @ 18:57:36
URL: http://lexxandra.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hampus ♥ Alexandra





och föresten Hampus, du stavade föresten inte korrekt speciellt korrekt, om vi nu ska vara så noggranna -.-

2008-08-15 @ 23:57:35
Postat av: Amanda

Nej, jag känner inte ens dig!, ville bara påpeka att du iaf kunde variera dig lite, blir väldigt enformigt.

2008-08-16 @ 17:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0