24 Juli

Heejs =D
Gud så varmt det har vart idag! Men man ska inte klaga, vi vill ju ha värme, elr hur? ;) Iaf idag så har jag vart inne i stan med syster, har haft det väldigt mysigt. Kom hem med ett par örhängen som jag verkligen gillade, dem är typ "bamboo"-stil. Har velat haft de länge, egentligen så ville jag ha i guld men det fanns inte och jag hittar inte det nån stans så jag fick nöja mej med dem trots att dem är typ lite svart/guld,, aa lite svårt att förklara färgen men..Nu på kvällen har mamma jobbat oxå så vi har vart hemma själva :P. Hehe o jaa vi har haft kul =D, satt en stund o solade på balkongen innan vi började med maten. Vi gjorde pastasallad o jag måste bara säga att den blev supergod! Jag blev jätte nöjd, o så la jag upp det fint på tallriken så det såg jätte fint ut. Så Karolina jag säger bara att vi måste börja laga lite mer mat tillsammans du& jag heehe :P, får vi hade sperkul! (Imorn lägger jag upp lite bilder som vi tog under tiden vi lagade mat..)
♥♥♥

Lite bilder från idag;


        
(Jag som dammsuger =P, jag tapade ett glas pågrund av historiens största skalbagge,, haha)


   

Kommentarer
Postat av: Karolina

haha ja det var verkligen kul!

älskar dej

puss

2008-07-25 @ 10:58:22
URL: http://ztrawberry.blogg.se/
Postat av: Sofie

hahahah tog du bort min kommentar? tönt

2008-07-31 @ 18:22:07
Postat av: Alexandra

Tönt? Det e inte jag, det är du som sitter o kommenterar mina inlägg! Har du inget bättre för dig va?!

2008-07-31 @ 20:39:17
URL: http://lexxandra.blogg.se/
Postat av: Hampus K

Fan, ta inte bort kommentarerna.

Har du inte sett charmen med att ha massa bimbos komma med dåliga argument

2008-08-03 @ 15:39:12
URL: http://karkimuaythai.blogg.se/
Postat av: Hihi

nice! runka

2008-10-19 @ 21:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0