Härlig sommardag

Heej :), har ni haft en bra dag? Jag började dagen kl 11:15 när jag vaknade, det var verkligen superskönt att sova länge!! Det är nog något som alla uppskattar =P. Iaf så gick jag upp o åt frukost, så sa mamma att Eve hade ringt medans jag sov så när jag var klar ringde jag upp henne. Vi pratade lite o så började jag göra mig iordning för att gå till henne. Jag lyckades att bli klar med att ta på mig kläder o sminka mig på bara ca 25minuter ;)hehe. Så jag gick väll hemifrån strax efter 12, o så mötte Eve& Alex mig på halva vägen ungefär. Vi gick hem till henne o där så spelade Alex gitarr o Eve sjöng en låt som hon skrivit själv, och jag blev super imponerad!! Asså jag har hört henne sjunga förut så jag vet att hon sjunger jättebra, men att hon kunde skriva så bra låtar själv visste jag inte. Så Eve gumman du ska va stolt över dig själv =D! Sen gick vi ner till hennes studsmatta o skulle hoppa lite, så kom nån med den bra iden att vi även skulle ha vattenspridare på, så att den sprutade över studsmattan =P.. Hehe ja det var ju kul, men jag vågade inte göra så mkt. Det var mest Eve, hennes brorsa Sebastian o Alex som hoppade o gjorde volter o allt ;) jag hoppade bara vanligt. Så sen var vi ju dyblöta hehe!! Vi satt först en stund i solen o torkade lite innan vi gick upp till uteplatsen. Alex försökte lära oss att spela lite gitarr ;), jag o Eve lyckades iallafall spela lite av Enrique Inglesias låt Hero tsm. Sen blev det lite lunch, Eves pappa grillade hamburgare. Sen var Alex tvungen att gå så vi följde med honom ner till busshållplatsen, där vände vi o gick tillbaka upp. Då satt vi i hennes rum o pratade bara, innan jag oxå skulle gå. Så min dag har med andra ord vart jätte härlig! En super sommardag.
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: evelina

Tack så mycket!! :D Vi ska också göra en låt tillsammans:D <333

2008-07-31 @ 23:07:22
URL: http://velina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0