Torsdag

Heej, vad har ni haft för er ikväll? ;)
Jag och Eve har vart vid långsjön o haft det myys!! =D Hon kom hit typ vid 4-tiden, vi gjorde inte så mkt men så fick vi ett ryck och bestämde oss för att åka o grilla,,hehe. Så vi packade ihop lite grejjer och så köpte vi dricka, korv, bröd och engångsgrill på väg till tåget =P.. När vi blev hungriga o det var dags att tända grillen gick det ju inte sådär super bra..
Eller jaa, det blev ingen eld!! haha så vi satt där med våra tändstickor o tändare o försökt få det lite varmt, men det funkade inte.. det var fortfarande så kallt att man kunde lägga handen på gallret utan att man brände sig.
Det satt oxå några killar bredvid oss, dem var väll i 20-års ålder, som typ började skratta o drev med oss för att det verkligen inte funkade med våran grill. Tihii men det är en kul historia att berätta hehe..
<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt, men den där headern var INTE fin, alldeles för stor... :/

2008-07-04 @ 12:50:45
Postat av: frida

menar du att hon inte är snygg eller? För jag tycker att du ska passa dej riktigt noga! Hon är snygg och jätte duktig på att blogga! Inse fakta!

2008-07-04 @ 14:38:55
Postat av: Anonym

men guuud kan du inte läsa eller????

jag skrev att det var fult att headern var så stor, inte att HON var ful, har du inte lärt dig att läsa i skolan? :O :S

2008-07-04 @ 16:03:19
Postat av: Anonym

och vad ska jag passa mig för? en liten skitunge som känner en person? :O

2008-07-04 @ 16:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0