Onsdag

Heej, jag har äntligen fått tillgång till datorn, den har vart upptagen av min kära lillasyster!!
Idag (igår) iaf så gjorde jag inte så mkt, tog det lungt o låg i soffan tyyp.. sen så ringde ju Eve mig =D! Blev superglad eftersom vi inte setts på 2 veckor! Oj oj det är väldigt lång tid.
Sen lite senare bestämde vi att vi skulle träffas, Och pågrund av den jäkla busstrejken *arghh* så var Eve tvungen att ta cykeln ner hit till centrum, men det gick ju ganska fort det med. Så vid halv 10 tiden fick vi äntligen ses!! =)
Vi gick omkring o pratade i ca 2 timmar och jag kan verkligen säga att det behövdes. Vi hade massor att prata om.
Imorgon ska vi oxå ses ;), roligt roligt. Vi måste ju ta igen vår förlorade tid hehe.. vet inte vad vi ska göra då,,? Men nåt kul kommer vi väll på. Hoppas bara att det är fint väder så att vi kan spendera dagen ute, det är så mkt roligare än att bara sitta inne.
Snart ska jag nog ta o hoppa i säng.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0